Sitenyheder

Julehilsen fra rektor

Billede af Torben Dahl
Julehilsen fra rektor
ved Torben Dahl - torsdag, 20. december 2018, 08:56

Kære alle studerende på FMS
Endnu et semester er ved at være slut, og I synes nok lige som jeg, at tiden går utrolig hurtigt. Julen står nu for døren, og jeg håber, at I alle får nogle dejlige dage med familie og venner. Jeg ved udemærket godt, at det kan være voldsomt stressende, at I skal op til en eller flere prøver i januar måned, men prøv alligevel at nyde et par dages ro og nærvær sammen med jeres nærmeste, inden I starter op på forberedelserne til prøverne. 

Dimission i Esbjerg er torsdag d. 17/1 og i Fredericia fredag d. 18/1, begge dage med start kl. 16.00.
Opstart næste semester er mandag d. 28/1 i Fredericia og tirsdag d. 29/1 i Esbjerg. Program for dagen ligger på hjemmesiden under "Studerende"

Årskalender for 2019 er ændret så opstart af nyt semester efter sommerferien bliver lidt anderledes end oprindelig meldt ud. Vi vil fremover have opstart i uge 34, så der bliver bedre tid til omprøver og andet i uge 33. Grundet et stort maritimt arrangement (MSSM) på skolen i Esbjerg i 2019 inddrages 2 undervisningsdage i september (kun Esbjerg), og til gengæld har Esbjerg opstart torsdag i uge 33.    

Glædelig jul og rigtig godt nytår:
Torben Dahl