Sitenyheder

Bogbestilling til næste semester.

 
Billede af Birgit Holst
Bogbestilling til næste semester.
ved Birgit Holst - onsdag, 21. december 2016, 10:01
 

BEMÆRK - NY LEVERANDØR


Så kan der bestilles bøger til næste semester -

deadline for bestilling med fragtfri levering 20. januar 2017.

Der kan selvfølgelig også bestilles bøger efter denne dato, men så betaler du selv fragten.

Sådan bestilles bøgerne :

Bestilling og køb af bøger sker via Polyteknisk Boghandel Maskinmesterskolen

Du finder boglisten her: www.polyteknisk.dk/fms

Fremgangsmåde:

På bogliste siden, vil du se en dropdown menu. Her vælger du studie og det semester du skal til at starte på for at gå til boglisten.

Under selve bogliste dropdown menuen, er der en særlig menu for alle valgfag. Skal du følge et valgfag, kan du her finde boglisten for faget.

Via boglisten bestiller du som studerende på FMS de bøger, som du skal bruge til dit næste semester.

Betaling kan se via betalingskort eller og der kan benyttes følgende korttyper:

  • Dankort

  • VISA/Dankort 

  • Visa Electron

  • MasterCard. 

  • MasterCard Direct

  • Maestro

 

Beløbet bliver reserveret på din konto, i det øjeblik du accepterer handlen, men betalingen gennemføres først, når varen afsendes fra boghandlens lager.

Når du har betalt, pakkes dine bøger og sendes

- til FMS (fragtfrit), så de står klar, når du skal begynde dit næste semester.

- eller til din adresse straks (du betaler fragten)

Du vælger selv leveringsmåde ved bestillingen.

Sidste frist for at få dine bøger leveret fragtfrit til FMS: Har du ikke bestilt inden 20. januar 2017, bliver du opkrævet for normal fragt og du vil ikke kunne få dine bøger leveret på FMS.

Får du bøgerne betalt – Rederi – Revalidering eller andet, skal du sende en mail til boghandlen (lisbeth@polyteknisk.dk) med oplysninger om, hvortil faktura skal sendes, herunder en kontakt person hos betaler.

 

Polyteknisk Boghandel - Maskinmesterskolen tlf. 77 42 43 09

Mail -  poly@polyteknisk.dk